torsdag 15 december 2011

Musikhjälpen 2011 - Konsert på Storan

För att samla in pengar så drog Musikhjälpen igång en konsert på Storan i Göteborg.
Accompanjerade av Augustifamiljen så uppträdde Anna Järvinen, Jens Lekman, Jonathan Johansson, Moto Boy och Anna Ternheim.
Konfrencier var Christer från Christer i P3.
Kvällen började med Anna Järvinen som inte riktigt var min grej, fin röst men märklig..
Kvällens uppenbarelser röstmässigt var Jens Lekman och Moto Boy. Vilka jäkla röster, helt otroligt bra och definitivt något jag kommer lyssna in mig på.
Jonathan Johansson har jag velat se ett tag och han levererade verkligen, superbra!
Men någon som jag inte får nog av är Anna Ternheim.
Det är något speciellt med Anna, ibland önskar jag att jag kunde vara på en Anna konsert jämt.
Alltså leva i en, det är så otroligt bra och nu ser jag fram emot konserterna nästa år.
Cant wait!!
Och givetvis var Augustifamiljen underbara, skitbra!
Jag glömde ju Maria från Sahara Hotnights, den kvinnan är det klös i. Damn!!


Toppenkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar